Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

vrijdag 4 april 2014

Stoere brocante.

Dag allemaal,

Hier weer even een update van mij. 
Ik ben weer druk geweest met het stylen van m'n huisje.









Zoals jullie kunnen zien ga ik steeds meer de stoere kant op. 

Groetjes en tot de volgende keer.

Geke

9 opmerkingen:

  1. Prachtig je stijl. Het is idd stoerder geworden, maar ik vind het heel mooi. Ook verrassender. Leuk om alles te bekijken...ik geniet!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker stoer.
    Heerlijk om naar te kijken.
    Ik vind het zo jammer dat ik zo weinig muur heb om iets tegen aan te zetten.
    Leuk de tafeltjes met van alles er op.
    Vooral het tafeltje met het kastje erop.

    fijn weekend
    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig geweest!!! Ziet er super uit en nu lekker van genieten
    Fijn weekend
    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weer wat van je te lezen. Zag idd op FB dat je de stoerdere kant op gaat., ik vind het super mooi staan. Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blog heb je! Ik ga je volgen. Heerlijk al die spullen. Hou zelf ook wel van stoere spullen!!

    Liefs Marieke - What I love most
    mariekekromme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat stylen is je zeker gelukt
    Leuk om te zien dat je smaak zo veranderd in de loop van de tijd

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er allemaal weer prachtig bij je uit, vooral de donkere kleuren bij heet wit vind ik heel mooi staan.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen