Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

woensdag 22 april 2015

Blijmaker!

Dag allemaal,

Vorig weekend ben ik naar een brocantefair geweest in Taarlo,
waar ik een prachtig oud kastje heb gekocht.









Echt weer een blijmaker!

Groetjes,
Geke

5 opmerkingen:

  1. Prachtig kastje Geke....daar word je zeker blij van....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan ik best geloven, dat dit je blij maakt. Prachtige oude flessen heb je er ook in staan...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, die is inderdaad erg gaaf! en wat staat er bovenop?

    groetjes, Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kastje.
    En wat op het kastje staat vind ik ook erg leuk.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die is leukkk! vooral dat hout met dat wit, lekker brocante en ook iets stoers:)
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen