Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zondag 9 december 2012

Kerstgezelligheid!

Dag allemaal,

Ik ben helemaal klaar met het kerstklaar maken van ons huis.
Ik ben niet zo van de bling bling dit jaar, dus weinig tot geen kerstballen in huis.....


maar wel een lichtje hier en daar.


Denneappels in een grote pan, lichtjes erin.
Klaar!


Ook is de kerstboom weer van zolder gehaald.



Een denneappelkrans, mooi sober tegen de witte kast,



Een  mooie foto uit de kerstJdL van een paar jaar geleden in een oud lijstje.


Gisteren lag er nog sneeuw!



Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe.
Groetjes,
Geke

p.s. ik ben druk bezig met de groepsknuffel, jullie ook?

21 opmerkingen:

  1. Leuk sfeertje heb je neergezet met al die lichtjes. Vind de oude "pan" met dennenappels en lichtjes erin zo leuk. Ik vind kerstballen altijd wel leuk hoor. Je kunt ook matte nemen, dan hou je het iets rustiger. Maar hier kan ik ook van genieten hoor. Ik heb de groepsknuffel zo goed als klaar. Ik ben benieuwd naar alle posten.
    Fijne dag vandaag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeee Geke!!
    Wat ziet je huis er weer gezellig uit!!
    jaja zie de kast hangen fijn dat je er nog steeds blij mee bent!
    Zoals ik al eerder zei,de kast hoort gewoon bij je :-)
    Hier kerst muziekje en ondertussen ren ik van boven naar beneden alles klaar zetten in de gang voor de fair in barneveld :-)
    Fijne zondag hoor,en groetjes aan je mannetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, net een sprookjeswereld, zo eenvoudig en zo mooi.
    Liefs en nog een fijne zondag
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar weer dat het er ook zonder al te veel bling bling supermooi en gezellig kan uitzien! Ik vind het super.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind het er heel gezellig ´kerstachtig´uit zien.
    En wat heb je toch een mooie inrichting en zoveel leuke en mooie spulletjes.

    fijne zondag.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je alles prachtig gestyled! Helemaal mijn smaak.
    Hier wil het wegens tijdgebrek nog niet helemaal lukken met de kerstsfeer, maar ik doe in ieder geval heel veel inspiratie op.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! het ziet er allemaal gezellig uit!

    Fijne zondag!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Owwww zo leuk !!!....prachtig bij je !!..ik mis alleen het Franciska winterboek in je mooie stelling.....???...en ik vind dat het mooiste boek van dit jaar !! echt !!...superrrr goede reacties krijg ik erop......liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oja vergeet nog te zeggen...mijn groepsknuffel is al onderweg....hihihi...liefs van mij..x...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig bij je hoor en de houten kerstboom vind ik ook zo mooi. Vind ik nog mooier dan een echte boom. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook bezig met de groepsknuffel, althans het bedenken er van...ik heb nog een kleine week, dus dat gaat goedkomen! Wat heb je een heerlijke sfeer in huis...reuze gezellig!

    Fijne zondag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er heel sfeervol uit zo. Je hebt een boel mooie boeken staan in die kast, zeg! Daar kan je genoeg inspiratie uit halen, denk ik. Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie Kerstsfeer Geke. Het ziet er sfeervol uit met al die lichtjes overal, dan heb je geen bling-bling nodig om toch een sfeervolle kerstsfeer neer te zetten.
    Leuk ook die foto uit de JDL, die ga ik zeker onthouden.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi wat heb je het mooi gedaan je hoeft ook niet een groote boom met balen om het gezelig te maken zo is het ook super mooi fijne zonda nog liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sfeervol Geke! Ik vind de kerstboom met daaromheen de bollen zo mooi!
    Fijne dag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat 'n prachtige kerstforto's en wat een
    warm sfeertje!!
    De kerstboom is wel heeeeeeeeeeel
    erg mooi hoor Geke.
    Ik wens je een fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super gestyled!
    Wat een sfeertje .....

    Fijne nieuwe week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig! Ook zonder kerstballen is een huis sfeervol te versieren.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wouw, wat een sfeertje Geke. Wat is in hemelsnaam een groepsknuffel ??
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi die natuurlijke kerstdocoraties.....ik vind die bollen zo mooi!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. thanks for your informations!!
    keep posting and happy blogging!

    BeantwoordenVerwijderen