Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

vrijdag 30 maart 2012

Nieuw kastje.

Dag allemaal,
Afgelopen week heb ik een paar leuke kastjes gekocht bij Vita Huset.
De eerste heeft al een mooi plekje gekregen.
Kijk je even mee?









Ik wens jullie allemaal een superfijn weekend.
Groetjes,
Geke

18 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd Geke....een echt pronkkastje.....daar heb altijd wel een plekje voor.
    Geniet ervan & een heel fijn weekend!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor Geke !!...fijn weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad een héél erg mooi kastje en ook met prachtige spulletjes gedecoreerd!
    Heel fijn weekend alvast, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kastje! heeft een mooi plekje gekregen, zie ik wel!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kastje, Geke! Daar kun je leuke verzameldingen in kwijt!

    Fijn weekend en lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en een mooi kastje!

    Fijn weekend!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kastje! En wat liggen er mooie eieren in....schitterend hoor.
    Ik wens je een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kastjes, kan je mooi in decoreren!

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat staat wel heel gezellig zo'n kastje aan de muur.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kastje heeft een mooi plekje gekregen zo boven de bank. Hier kun je je mooie spulletjes wel in kwijt. VInd je paaseitjes ook erg mooi.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kastje zeg! en wat hangt het daar op een mooie plek het is een echte eyecatcher!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel gaaf kastje Geke. Daar kan je mooi je leuke spullen in uitstallen

    Liefs en een heel fijn weekend.
    x Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatjes, alles staat er zo mooi in!.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kastje!
    Mooie foto's .....

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kastje gevuld met mooie spulletjes!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kastje en het hangt er ook goed ...mooie dingen zie ik voorbij komen ...heerlijk sfeertje zo pasen kan beginnen ...fijne dagen lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen