Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zondag 13 februari 2011

Paspop

Dag allemaal,

Ik heb mijn paspop maar eens van boven gehaald. Beneden staat ze ook leuk. Ik heb onlangs bij een brocantezaakje een oud jurkje maat 36 gekocht. Hing niet bij mij in de kast, maar past haar precies ;-).
Ik zie nu ook dat ik de strijkplank maar eens van zolder moet halen.




Bij Marianne van Verrassend Goed het prachtige boek Belle Blanc gekocht en gisteravond heerlijk in gebladerd.
Dames, een aanrader! Een fijne (werk)week alvast.

Groetjes,
Geke



9 opmerkingen:

  1. Staat mooi zo, en die stond op zolder?
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je de paspop naar beneden hebt gehaald, wat een mooi exemplaar. Ik heb Belle Blanc bij Hennie van Room17 besteld, ik krijg hem ook binnenkort.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zucht...maatJE 36...dat ga en wil ik nooit halen.
    Leuk aangekleed je paspop.
    Ik heb het boek bij een vriendin gezien en hij is fantastisch!!

    Lekker genieten dus!
    Groetjes Inge...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het boek op m'n verlanglijstje gezet...!
    Gezellige paspop...met mooi kanten (jurkje/schortje???).
    Fijne avond, trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan met dat jurkje, en gezellig dat die nu beneden staat.

    fijne avond
    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie paspop; staat hier ook nog op het verlanglijstje (en het boek zal ik er ook bij opzetten ;-))

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kun je wat blz's laten zien van belle blanc?
    Wil graag weten of het de moeite waard is?

    Mooi jurkje :) ik pas hem wel hoor (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh wat een mooie paspop. en dat boek dat lijkt me ook wel wat!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne week ....leuk hoor !! ...en dat boek he?? twijfel twijfel.....liefs van mij...................❤ ❤ ❤ ❤ ❤......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.......❤ ❤ ❤ ❤ ❤.....

    BeantwoordenVerwijderen