Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

woensdag 23 februari 2011

Luilekkerkant

Dag allemaal,

Een doos vol kant.
Antiek kant, iets nieuwer kant, pachtige kant, mooi kant, wit kant, creme kant.
Teveel kant om op te noemen.
Een triest verhaal zit erachter. Iemand wiens passie brocante is en het verkopen van oude spulletjes, een eigen winkeltje had en om gezondheidsredenen de boel moest sluiten en ook nog moest verhuizen naar een verzorgingstehuis.
De familie zit met een garage/zolder vol met spullen; kant, stofjes, kleedjes, werkelijk teveel om op te noemen.
Je kijkt je ogen uit!
Alles prachtig gewassen, gestreken, genummerd en gerangschikt op kleur. 
Ik heb de doos met witte kantjes meegenomen.
Gisteravond alles in de handen gehad en op mijn salontafel neergelegd.
Is dat niet luilekkerKant ? 
Lieve Jacqueline en moeder, dank jullie wel ! 





Van één van de pleegkinderen alvast een verjaardagskadootje gekregen.
Dit mooie engeltje; speciaal voor mij uitgezocht, zei ze.
Lief he?


En de buuv was weer eens creatief geweest.
Deze prachtige hanger heeft ze zelf gemaakt, met drie prachtige roestige sleutels eraan.
.
Vanmiddag brengen we de 4 pleegkids voor een paar dagen uit logeren en morgen gaan we een nieuwe vloer leggen in ons nieuwe (oude) huis.
Spannend !!!!!!!!!


Fijne week verder.
Groetjes,
Geke

14 opmerkingen:

  1. het verhaal achter je mooie spulletjes is inderdaad triest.. maar wow wat mooi allemaal!!
    dan voel je je net een kind in een snoepjeswinkel denk ik..
    wat lief dat dat je pleegkind dat engeltje voor je uitgezocht heeft..
    succes morgen met het leggen van je vloer en alvast gefeliciteerd met je verjaardag:)

    lieve groet, Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd :) MOOI zeg al dat kant, wel een trieste reden maar toch....erg mooi en JIJ bent er blij mee ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel klosjes heb je. Leuk! Wel een heel sneu verhaal! Schattig engeltje!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAT EEN BOFKONT BEN JIJ!
    WAT EEN MOOIE KANT EN ANDERE MOOIE SPULLEN HEB JIJ GEKREGEN.

    FIJNE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Geke,

    Ik heb je een award gegeven, als je het leuk vind kijk dan even op mijn blog.

    groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi ene veel die kantjes... ongelooflijk! en wat ongelooflijk triest verhaal
    fijne verjaardag!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een triest verhaal, maar wel een geweldige aankoop (ben zelf helemaal weg van kant, kun je nooit genoeg van hebben ;-))

    Alvast een fijne verjaardag en succes met de vloer.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een mooie verzameling. Moest pas nog een heel huis van een poppenmaakster leeghalen. Al het kant en lapjes heb ik in verhuisdozen gedaan.
    Soms zijn de verhalen triest maar wees blij dat het niet in de vuilnis is beland.
    Fijne verjaardag morgen. Ben ook een vis, 27e feb.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd !! met je verjaardag morgen...succes met de vloer! liefs Ria....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast van harte met je verjaardag, en een hele fijne dag.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad een triest verhaal, maar wel een hele mooie verzameling.

    groetjes
    Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat klinkt zeker als luilekkerland, dan wordt je
    gek!!! Al is de reden voor die mw wel triest.
    Leuke dag morgen!!
    Groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lang zal ze leven....
    Lang zal ze leven.....
    Lang zal ze leven in de gloriaaaa
    In de glooooriaaaaaaa
    In de glooooooooriaaaaaaaaaaaa
    HIEP HIEP HIEP HOERAAAAAAAAA

    Gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeps ik schaam me dood...
    Eerst als nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    Wat een prachtige verzameling,zeker luilekkerland
    Het verhaal er achter is wat minder

    fijn weekend
    liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen