Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

vrijdag 19 juli 2013

Genieten van de zomer

Dag allemaal,

 Wat is het toch heerlijk he, de zomer.
De hele dag buiten zijn,
een drankje drinken en gezellig eten met vrienden.
Lekker freubelen in de tuin,
die er elke week weer anders uit ziet.
Voor mij mag de zomer eindeloos duren.....................





Een fijn weekend allemaal.
Groetjes,
Geke

3 opmerkingen:

  1. Goede Morgen

    Ziet er weer gezellig uit
    Fijn weekend

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doorgang! En een spannende maaltijd. Heerlijk, de zomer. Mensen zijn vrolijker als de zon schijnt, ik ook.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. j'aimerai beaucoup avoir la même nappe ! où pis-je l'a trouver merci

    BeantwoordenVerwijderen