Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zondag 10 maart 2013

Nieuw wasmeubel

Dag allemaal,

Wij zijn van plan van't zomer onze slaapkamer op te knappen.
Wij hebben een supermodern wasmeubel in onze slaapkamer, 
al jarenlang een doorn in mijn oog.
Op MP vond ik vorige week dit exemplaar.


Dat wordt dus het nieuwe wasmeubel.


En dit ben ik.


Nu nog een wasbak en een kraan erop et voila, klaar!
Het duurt nog even, maar foto's over het eindresultaat volgen.

Groetjes,
Geke

14 opmerkingen:

  1. Hoi Geke
    Ben heel benieuwd naar het resultaat, wordt vast erg mooi.

    groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat het heel mooi wordt! Het doet me denken aan de commode van mijn ouders, maar dan in donker hout. Krijg er nu spijt van dat ie verdwenen is...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Geke.

    Valt niet mee om je zelf niet op de foto te zetten met een spiegel.
    Ik loop altijd te worstelen.
    Mooi wasmeubel.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Maar moet dan nog even wachten '-)

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd lastig he een spiegel op de foto zetten.
    Het badmeubel is wel heel leuk.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om bij je rond te mogen snuffelen. Leuk om ook `n tafeltje te zien , waarvan ik net zoiets heb staan.Volgens mij een rokerstafeltje met koper bewerkt blad.Maar ik weet er verder weinig van en komt vanuit mijn familie.Sucses met alles waar je mee bezig bent, en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangenaam kennis met je te maken hahaha. Het wordt vast prachtig, helemaal in jouw stijl. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit, ben erg nieuwsgierig hoe het gaat worden.
    Ga je dat allemaal zelf doen?

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er veelbelovend uit. Het kastje is zo ook al leuk. Laat je het resultaat zien?
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er super uit ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk meubel en dat gaat zeker helemaal leuk worden...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi meubel zeg! Je maakt er vast een pronkstuk van!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met zo'n mooi wasmeubel gaat het helemaal goedkomen; succes!

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lekker creatief!!
    Past vast helemaal in jouw stilt, mooi hoor!

    Lieve groet

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen