Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

maandag 29 oktober 2012

Vakkenkastje

Dag allemaal,

Onlangs zag ik op MP dit vakkenkastje te koop staan.
Past perfect in onze keuken.


Voor een paar euro weer wat nieuws in huis.


Helemaal leuk!

 



Groetjes en tot de volgende keer.
Geke

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kastje heb je op MP gekocht.
    Leuke gezellige keuken heb je.

    Ook een fijne week

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zo'n kastje, kun je lekker van alles in kwijt en afwisselen! Leuk!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kastje Geke!
    En wat heb je een leuke keuken.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kastje! mooie vondst!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kastje zeg en wat een gezellige keuken heb je met al die mooie spulletjes .

    een fijne dag grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige keuken en wat een
    pracht kastje (zelf geschilderd of was hij deze kleur) en dat voor een paar euries.
    Goede aankoop (lol).
    Leuk dat je ons een kijkje gaf in je keuken...wat
    zul je hier lekker kokerellen.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk kastje! Het ziet gezellig uit bij je, Geke!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Geke,
    Wat een heerlijk klein kastje heb je er zo weer bij. Zo leuk voor die oude bakvormpjes... Staat super, ware aanvulling voor je toch al zo leuke keuken...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke zeg! volgens mij krijg jij een kastjestick hoor! maar ze zijn echt super leuk!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Past helemaal bij de rest!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooi kastje. Heb je er nog wat aan moeten doen (verven of zo) of kreeg je zo prachtig aangeleverd? Wat een vondst zeg. En hij staat goed in je keuken. Ziet er gezellig uit.

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend!

    Helemaal voor jou gemaakt, de maat klopt precies.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet alleen leuk, maar ook nog erg handig! Gezellige "scandinavische" keuken heb je! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gaaf kastje! Staat helemaal leuk in je keuken!
    Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen