Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zaterdag 4 augustus 2012

Favoriete plekje

Dag allemaal,

Dit is toch mijn favoriete plekje in huis.
Af en toe schuif ik wel een met wat pullen,
maar die oude leren bank waar je
zo heerlijk in weg kan zakken blijft altijd staan.





Fijne zondag!
Groetjes,
Geke

10 opmerkingen:

  1. De bank vind ik prachtig, staat zo mooi bij wit.
    Je decoratie met hout en zwart, staat gewoon super.

    Heel fijn weekend!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet her toch gezellig uit bij jou.
    Leuk zo´n bank.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoekje! Ik ben jaloers op je stapel koffers. Ben ze ook aan het sparen, maar kom nog niet verder dan twee...
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zon plekje!!Jij houdt duidelijk,net als ik, niet van "less is more" :-).Heerlijk!!
    Lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het toch prachtig gestyled! Een heerlijk hoekje.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, je hebt van die dingen waarvan je weet, hoe ik ook verander, dit gaat nooit weg.
    Het ziet er echt brocant en gezellig bij je uit!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ik ken het...ik heb ook een favoriete zit en hang hoekje in huis..:-)


    Ik wens je een fijne week.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk toch, zo'n favoriete plek!
    Mooie kist/krat heb je naast de bank staan!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk die favoriete plekjes in huis;-)
    Ik vind je tweede foto geweldig!! Wat een sfeertje en die koffers, heel mooi!

    Fijne dag!!

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HET IS LEKKER SFEERVOL BIJ JOU!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen