Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Geke Schepers, 47 jaar, moeder, echtgenote, vriendin en collega. Allemaal erg belangrijk natuurlijk, maar mijn passie is wonen en dan vooral Franse en Scandinavische brocante; kortom ik ben graag bezig met het stijlen van mijn huis, de inrichting verandert dan ook regelmatig. In de loop der jaren hebben mijn muren al heel wat kleurtjes gehad (oranje, rood, groen, bruin, rose). Ik heb al enkele jaren een paarse poederkleur op de muur, maar ga de laatste tijd toch meer voor wit met wat stoerdere accenten (zwart, bruin, grijs, ijzer), dus een iets rustiger, meer industrielere uitstraling. Ik denk dan ook dat enkele muren binnenkort een ander kleurtje krijgen (het is lichtgrijs geworden). Mijn inspiratie vind ik vooral in woonbladen als de Ariadne en Jeanne d'Arc Living en in de blogs die ik volg. Veel plezier op mijn blog !

zondag 20 mei 2012

Even geen nieuwe foto's meer :(

Dag allemaal,

Slecht nieuws; mijn fototoestel heeft het begeven.
Ik kan dus even geen nieuwe foto's meer  maken en plaatsen.
 Daarom maar een paar foto's uit de oude doos.













Ik wens jullie allemaal een fijne week toe.
Groetjes,
Geke


9 opmerkingen:

  1. go wat rot dat je toestel kapot is maar geniet ook wel van deze hoor ....jij ook een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al zijn het oude foto's, het is toch weer even genieten.

    Fijne zondag avond!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen dat je toestel kapot is.
    Gelukkig heb je wel foto's van je nieuwe huisje buiten.
    Dat wordt genieten deze zomer!
    Een fijne week.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat vervelend Geke dat je toestel kapot is...maar deze foto's zijn ook héél mooi hoor....Ik vind die onderste foto werkelijk subliem !!
    Nog een fijne dag en een zonnige groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niets mis met deze foto's hoor....prachtig
    Ik hoop dat je snel weer kan fotograferen...we kunnen bijna niet zonder!!!!
    Nog een fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind deze foto's erg leuk hoor. Enne nu kun je met een gerust hart een nieuw toestel uitzoeken. Dat is geen straf natuurlijk.
    Ik wens jou ook een hele fijne week.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer Geke, dat je camera stuk is. Dat wordt zoeken naar een nieuwe?
    Maar oude foto's nog weer eens zien is ook niet erg hoor!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's hoor, voor ons geen straf!
    Maar jammer van je fototoestel. Hoop voor je dat je snel weer een goed werkend toestel hebt.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat wordt dus op zoek naar een nieuwe camera, want het zou toch jammer zijn dat we dit soort foto's zouden moeten missen...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen